torsdag den 19. januar 2012

What did we do?

Dag 3 - hvad vi har lavet i dag.

Har egentlig en ikke særlig spændende dag i dag, men i får den alligevel ;-) Først var jeg i skole til kl 13.20, hvorefter jeg skulle på arbejde (øv).. Nu er jeg lige hjemme og skifte tøj, hvorefter jeg skal ud og træne min hest, efterfulgt at en halvtimes massage, YES jeg glæder mig!!! I aften står den på træning i fitness world, og måske lidt tid med min søde kæreste ;-)
Lige nu sidder jeg bare og glæder mig til weekenden, hvor jeg skal i byen med nogle søde tøser, samt drømmer mig tilbage til varme dage i sommers.. Så i får lige et lille billede fra min sommerferie ;)


//amalie

Startede dagen på en vidunderlig måde, endelig en af de dage hvor jeg skulle møde sent. Ellers have jeg også fri 13.20.. Lavede lige lidt lektier efter skole også har jeg ellers bare gået og hygget lidt i huset, tændt lige stearinlys osv., for at gøre det lidt hyggeligt. Vi skal nemlig have en udvekslingsstudent fra Brasilien boende, om hun kommer liiiiige om lidt, så har faktisk en smule travlt (:
Ellers står den på dejlig mad i aften, som selvfølgelig er lidt "dansk", træning (det skal nok blive godt) også ellers bare en hyggelig aften, der skal sikkert nok snakkes en del på engelsk, og hvem ved, måske kan hun godt forstå når jeg snakker spansk, så kan jeg jo øve mig lidt (tror bare ikke jeg er så god til portugisik, øv øv) ;)
Sad forresten også lige og kiggede på Marianas (vores udvekslingsstudent) billeder på facebook, og det fik mig virkelig til at indse hvor meget jeg egentlig mangler Ecuador. Alligevel så er det også helt vildt, at tænke på at jeg allerede har været hjemme i over et halvt år, det føles rigtig urealistisk. Men jeg nyder selvfølgelig også at være hjemme igen, og på en eller anden måde komme lidt videre (i hvert fald med min uddannelse, hvis i forstår)..
Jeg vil smutte nu, for der kommer en bil trillende op ad indkørslen nu. Der kommer nok en opdatering efter træningen i aften, og måske også et lille billede af hvad jeg fik med posten i går. Det var en pakke, fra USA, fra en af mine bedste veninder fra Ecuador, så må i vente og se hvad det var (:

Håber i får en dejlig aften!! Jeg glæder mig i hvert fald til min.

//Malene


Ingen kommentarer:

Send en kommentar